Inlägg: 2455094
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : "Det blir inget kval. Däremot ännu en fiaskosäsong. Detta var säsongen vi iaf skulle ta oss till en kvartsfinal och komma topp 8 i serien."
Visst var det så - men visst har ambitionen sänkts under säsongen i takt med att ekonomin har kärvat? Under "vanliga säsonger" har det varit en fördel för lagen att äga "sin hall". ...Men under pandemin och under nuvarande elkrisen har det varit en nackdel. Elräkning på en miljon i december...
När de flesta andra lag förstärkt laget under säsongen från "översta hyllan" har Brynäs handlat från "reabacken". ...Och gjort det bra. Jacke till exempel har ju varit en injektion - även om jag inte trodde att han skulle vara det.
Åtta miljoner back i prognosen i nuläget om jag fattat det rätt. Vad jag förstår försöker man rädda både kontraktet och ekonomin. Håller verkligen tummarna för att man lyckas. ...Och gör man det är det sannolikt rätt beslut som har tagits - annars inte.
Visst var det så - men visst har ambitionen sänkts under säsongen i takt med att ekonomin har kärvat? Under "vanliga säsonger" har det varit en fördel för lagen att äga "sin hall". ...Men under pandemin och under nuvarande elkrisen har det varit en nackdel. Elräkning på en miljon i december...
När de flesta andra lag förstärkt laget under säsongen från "översta hyllan" har Brynäs handlat från "reabacken". ...Och gjort det bra. Jacke till exempel har ju varit en injektion - även om jag inte trodde att han skulle vara det.
Åtta miljoner back i prognosen i nuläget om jag fattat det rätt. Vad jag förstår försöker man rädda både kontraktet och ekonomin. Håller verkligen tummarna för att man lyckas. ...Och gör man det är det sannolikt rätt beslut som har tagits - annars inte.
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Lite Sisu skulle behövas men inte ens det verkar Manner kunna injecera i grabbarna.
+ 1
Laget underpresterar och vi ska kunna förvänta oss mer.