Inlägg: 2455614
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det här med att tränare som tappat omklädesrummet/spelarna, vart ska man lägga skuldbördan?
- tränaren? som begär det orimliga, att man följer en bestämd spelidé?
- Spelarna? Som inte gillar hur någon annan bestämmer över dom?
Fan det är ju individer som tack vare dig och mig (supportrar, publik, sponsorer) tjänar stora pengar på sitt intresse…
- tränaren? som begär det orimliga, att man följer en bestämd spelidé?
- Spelarna? Som inte gillar hur någon annan bestämmer över dom?
Fan det är ju individer som tack vare dig och mig (supportrar, publik, sponsorer) tjänar stora pengar på sitt intresse…
+ 1