Inlägg: 2455619
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: "Felet ligger till 100% på spelarna ."
Eller kanske sportchefen som inte byggt ett lag med rätt kompetenser och/eller rätt karaktärer.
Hur är det förresten med övriga lag inom föreningen, spelar J-lagen också the trap eller kör de på nåt annat? Finns det någon röd tråd så att säga?
Jag vet att i vissa andra föreningar så sätter den sportsliga ledningen en spelidé som sedan inplementeras i samtliga lag inom föreningen och spelare värvas utifrån spelidén och de yngre spelarna utbildas i densamma. I Brynäs? Nån tanke tro?
Eller kanske sportchefen som inte byggt ett lag med rätt kompetenser och/eller rätt karaktärer.
Hur är det förresten med övriga lag inom föreningen, spelar J-lagen också the trap eller kör de på nåt annat? Finns det någon röd tråd så att säga?
Jag vet att i vissa andra föreningar så sätter den sportsliga ledningen en spelidé som sedan inplementeras i samtliga lag inom föreningen och spelare värvas utifrån spelidén och de yngre spelarna utbildas i densamma. I Brynäs? Nån tanke tro?
Sv: A proposito de nada
Säsongens viktigaste match so far är kommen.. Jag har en dålig känsla men hoppet är det sista som överger en, heja brynäs!
+ 4