Inlägg: 2456826
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: "Känns som att du inte förstår skillnaden på utvisningar och filmningar?"
Filmningar utförs ju i syfta att skapa en utvisning för det andra laget så visst är filmningar relaterade till utvisningar.
Sen kan jag passa på att förtydliga att jag verkligen inte gillar filmingar men att jag under vissa förutsättningar kan förstå att spelare förstärker situationer.
Filmningar utförs ju i syfta att skapa en utvisning för det andra laget så visst är filmningar relaterade till utvisningar.
Sen kan jag passa på att förtydliga att jag verkligen inte gillar filmingar men att jag under vissa förutsättningar kan förstå att spelare förstärker situationer.
Vilka pinsamma diskussioner du för.