Inlägg: 2460336
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi har så jäkl svårt att göra mål. Domarna blundar dock alldeles för ofta, ett par solklara utv på FBK i tredje
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad:
Det fortsätter alltså..
Insåg att jag ville överleva till lördagsmatchen så drog till gymmet så jag slapp få en hjärnblödning....
Det fortsätter alltså..
Insåg att jag ville överleva till lördagsmatchen så drog till gymmet så jag slapp få en hjärnblödning....
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Vi dominerar i tredje. Blir väl ett mål i baken strax när vi inte sätter våra lägen.
+ 3