Inlägg: 2460374
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: så pissdåligt försvars spel..1 jävla chans. O vi har 5...5 ..spelare runt..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vilka jvla rundningsmärken i vitt.
Bra grejer händer när man SKJUTER & driver MOT mål.
Nu BP och 4-2 så kan man gå och bajsa.
Malmöö 7-1 nu fö
Bra grejer händer när man SKJUTER & driver MOT mål.
Nu BP och 4-2 så kan man gå och bajsa.
Malmöö 7-1 nu fö
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: FEM (5) kollar på pucken.
Nån skrev om domarna, tycker de har missat en del FBK-utvisningar..
Nån skrev om domarna, tycker de har missat en del FBK-utvisningar..
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Ja. De sätter sitt läge. Vi bommar våra. Vi är ju klart bättre i tredje än Färjestad.