Inlägg: 2460460
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sämsta förbannade jävla PP spel. Vad håller Larsson på med, vad gör Rödin och vad säger coacherna under TO? Fy faaaaan... Lars Göran, hur blir det med din tips med slutspelet???
Vill fan inte se Manner stå där och grina
Vill fan inte se Manner stå där och grina
+ 1
Sv: A proposito de nada
Som vanligt sämst när det drar ihop sig. Vad sysslar Rödin med i 6-4-spelet? Uselt!
+ 10