Inlägg: 2460524
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiask: Håller med, men hur kan flöjtarn missa slewfoot på Bertil i andra. Helt horribelt!
+ 1
Sv: A proposito de nada
mattiask: tillsammans med de övriga 5 ute på planen..som spelar som de hade 10 minuter på sig...segt och krångligt
Den dagen Brynäs gör mål i 6 mot 5 eller 6 mot 4 ska jag köpa en öl var till hela forumet
Den dagen Brynäs gör mål i 6 mot 5 eller 6 mot 4 ska jag köpa en öl var till hela forumet
FBK är riktigt starka hemma.
Alltid lätt med facit i hand, men Timashovs spel sista två minutrarna är det som kostar oss en ordentlig chans i slutet.
Han tar 3-4 riktigt brutalt dåliga beslut.
Vi är värda en pinne idag, men jäklar vad det svider när vi inte får in pucken.