Inlägg: 2461751
Sv: SLO-tråden
J-S: Tror att Limpan skärper sig ordentligt nu när Olkinuora är på gång. Därför vinner vi i dag. 👍
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SLO-tråden
Treklövern1912: Tycker Limpan har sett betydligt bättre ut efter Jul,
Har det inte varit för svaga starter av hela laget helst försvaret, två tre mål i baken innan vi börjat att spela,
Då skulle vi ha vunnit mer matcher efter Jul,
Nu hoppas jag att vi kommer ut som i mot Färjestad , då har vi absolut en stor chans att vinna i kväll🙏🏻💪🏻😎
Har det inte varit för svaga starter av hela laget helst försvaret, två tre mål i baken innan vi börjat att spela,
Då skulle vi ha vunnit mer matcher efter Jul,
Nu hoppas jag att vi kommer ut som i mot Färjestad , då har vi absolut en stor chans att vinna i kväll🙏🏻💪🏻😎
+ 1