Inlägg: 2462897
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Vilka spelare är det som inte värvats eller som har värvats som Alcen låtsas att han sett på video men ändå inte sett egentligen - Pooley?
Nja, nu börjar resonemanget bli snurrigt.
Vilka spelare borde Alcen inte ha värvat och vilka borde han istället värvat?
Om du - liksom jag - inte kan kan komma med specifika konstruktiva förslag så - sluta gnäll. Antar att det finns massor av aspekter - inte minst ekonomiska - som vi soffcoacher inte är i närheten av att känna till.
Om GD skulle rapportera ”utifrån” om hur avdelningen på ditt jobb sköts. Tror du att du skulle känna igen dig då? Du skulle nog skratta/gråta över hur det du gör beskrivs 😂
Nja, nu börjar resonemanget bli snurrigt.
Vilka spelare borde Alcen inte ha värvat och vilka borde han istället värvat?
Om du - liksom jag - inte kan kan komma med specifika konstruktiva förslag så - sluta gnäll. Antar att det finns massor av aspekter - inte minst ekonomiska - som vi soffcoacher inte är i närheten av att känna till.
Om GD skulle rapportera ”utifrån” om hur avdelningen på ditt jobb sköts. Tror du att du skulle känna igen dig då? Du skulle nog skratta/gråta över hur det du gör beskrivs 😂
+ 4
Sv: A proposito de nada
Peja: men det var väl ett slamkryparargument.
Det är väl knappast nyförvärven som skitit sig i prestation utan de han känt till sen förut
Så vad talar för att Alcen inte sett de han värvat?
Det är väl knappast nyförvärven som skitit sig i prestation utan de han känt till sen förut
Så vad talar för att Alcen inte sett de han värvat?
Jag säger inte att BZ var en bra sportchef, men säger att Alcén antagligen inte kommer att lyckas matcha hans resultat i Brynäs. Därmed inte sagt att BZ resultat var bra…