Inlägg: 2463034
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi får helt enkelt hoppas att vi överlever en kvalserie om vi hamnar där, men det ser inte ljust ut med tanke på att Hv har medvind. När säsongen är över förväntar jag mig att Alcén ryker oavsett serie.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:” Att det ens uppstår diskussioner här som motsätter sig den åsikten övergår mitt jävla förstånd.”
Vilken åsikt syftar du på?
Vilken åsikt syftar du på?
Skulle säga att inte mer än 3-4 spelare i Brynäs är SHL-mässiga. Jag har inte sett någon i laget skjuta ett sådant skott på hela säsongen. Timashov hade dessutom öppet mål.
Så jävla trött på att behöva följa ett jävla pisslag. Lag från hål som Oskarshamn drar förbi oss på en säsong. Hur fan är det möjligt. Ett kvitto på föreningens totala misslyckande.
Att det ens uppstår diskussioner här som motsätter sig den åsikten övergår mitt jävla förstånd.