Inlägg: 2467379
Sv: A proposito de nada
J-S: Så god ton = att man tror att Brynäs går till slutspel trots att absolut ingenting tyder på det?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bulten: Så god ton = att man tror att Brynäs går till slutspel trots att absolut ingenting tyder på det?
Men lilla vännen god ton = är anständighet folkvett ordning hyfs osv,
Att tycka olika är ok ,
Så länge man håller det på en anständig nivå,
Du tror att Brynäs får kvala jag tror på slutspel,
Vi lämnar det där så får vi se som har rätt när säsongen är över
.
🤔🤔😇😎❤️
Men lilla vännen god ton = är anständighet folkvett ordning hyfs osv,
Att tycka olika är ok ,
Så länge man håller det på en anständig nivå,
Du tror att Brynäs får kvala jag tror på slutspel,
Vi lämnar det där så får vi se som har rätt när säsongen är över
.
🤔🤔😇😎❤️
+ 2