Inlägg: 2467813
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Man får utgå från sannolikhet. Sannolikheten att talanger som Öhgren, Östlund och Dvorsky blommar ut i SHL är mycket större än att Kvist och Birgersson gör det. Jag tycker att Manner har lyckats bra med unga spelare som Johanesson, Strömgren och Gunler. När Manner har fått bra råämnen att jobba med så har det blivit bra. Tror att Lindstein också kommer lyckas i Brynäs A-lag så småningom.
Nu kommer någon säkert säga att Brynäs inte är attraktivt, men det stämmer inte nödvändigtvis. Brynäs är ett bra lag att komma till för den som vill få istid, mycket mindre konkurrens än i många andra SHL-klubbar.
Nu kommer någon säkert säga att Brynäs inte är attraktivt, men det stämmer inte nödvändigtvis. Brynäs är ett bra lag att komma till för den som vill få istid, mycket mindre konkurrens än i många andra SHL-klubbar.
+ 3
Japp, det är lika lätt att hitta Johanessons och Strömgrenar som Ekholmar från HA. Bara att köra på och vägra ta emot dem som inte blommar ut. Varför ens värva de som blommar ut som Birgerssons, kvistar och ljungkratzar. Oj förlåt ljungkrantzarna har ju blommat ut!
Eller har de?