Inlägg: 2468288
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Skönt att vi har 32 minuter utan mål i arslet i boxplay i alla fall. Dom brukar vara bra där, våra grabbar.
YES! Frölunda tar ledningen!
YES! Frölunda tar ledningen!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sådana utvisningar får mig bara att vilja stänga av. Klockrent kampmoment och de tar första bästa tillfälle att jämna ut utvisningsstatistiken.
+ 3