Inlägg: 2468307
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Efter stolpskottet har nya målisen varit bra
Inte mycket arg göra på den dock
Inte mycket arg göra på den dock
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Älskade första säsongen när han höll på sådär, men då kom han ofta förbi sin motståndare och det resulterade i poäng, både för laget och honom. Men den här säsongen är han helt ur slag och ska ge fan i dom där dragningarna och duttandet med puck. Likaså Dima, ta emot pucken och spela den vidare eller dumpa skiten, för deras eviga duttande resulterar ofta i pucktapp och kontringar.