Inlägg: 2469098
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: ”Vilken galet låg nivå på inlägg. ”
Ja, du har rätt - men jag är så sjukt frustrerad över Brynäs usla karaktär i en så viktig match. Man sätter hela föreningen i skiten med pissbeslut.
Skrev ett inlägg om manner under uppehållet. Man borde ha sparkat honom då. Botten är nådd nu.
Ja, du har rätt - men jag är så sjukt frustrerad över Brynäs usla karaktär i en så viktig match. Man sätter hela föreningen i skiten med pissbeslut.
Skrev ett inlägg om manner under uppehållet. Man borde ha sparkat honom då. Botten är nådd nu.
+ 3
Vilken galet låg nivå på inlägg. Dina preferenser kan du hålla för dig själv utan att överföra på vår tränare.
Tack på förhand.