Inlägg: 2469249
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Den enskilt viktigaste händelsen som sänkte Brynäs till botten var när Sjödin sparkades efter 2 vunna! matcher. Där gick luften ur och vi har svårt att hämta oss utan krälar i dyn än idag. Maken till idiotiskt och destruktivt beslut.
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Har inte varit så här less och bitter på 45 år som Brynäs supporter som i kväll, mitt hjärta finns kvar ,men min ekonomiska del i guldprivatpartner är det minsta som inte Brynäs är värda.
Sitter på läktaren och det finns ingen energi överhuvudtaget i laget .... Jo man sprattlar till i ett par byten så fort man ligger under med två mål.
Dåligt passningspel genom mittzon och sen dump ner i rundeln och sen tillbaka i rundeln åt andra hållet och sedan en chanspuck in framför mål som ingen Brynäsare är i närheten av utan istället får vi en kontring på oss.
Vi är ju så förbannat lättlästa och ofarliga och att det ska ta över 40 omgångar för #10 att förstå allvaret nu är det bara 20 spelare och ledare till som behöver fatta det innan nästa match annars möter vi Västervik,Tingsryd nästa år...
Sitter på läktaren och det finns ingen energi överhuvudtaget i laget .... Jo man sprattlar till i ett par byten så fort man ligger under med två mål.
Dåligt passningspel genom mittzon och sen dump ner i rundeln och sen tillbaka i rundeln åt andra hållet och sedan en chanspuck in framför mål som ingen Brynäsare är i närheten av utan istället får vi en kontring på oss.
Vi är ju så förbannat lättlästa och ofarliga och att det ska ta över 40 omgångar för #10 att förstå allvaret nu är det bara 20 spelare och ledare till som behöver fatta det innan nästa match annars möter vi Västervik,Tingsryd nästa år...
+ 8
chefsdivorna i laget kväver de yngre spelarna som inte vågar ta för sig