Inlägg: 2471895
Sv: A proposito de nada
Buddha: vi har haft skit målvakter senaste åren, Sandström, Joachim Ericsson, Rautio o flera till som alla varit rena sållet i målet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif: lägena Ericsson och Rautio fick emot sig var ju inte speciellt roliga, vi parkerade mer eller mindre i defensivzon då..
Sandström kan jag hålla med om
Sandström kan jag hålla med om