Inlägg: 2472239
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Här ser vi hur en rutinerad sportchef agerar för att vända den negativa trenden. HV var ju i stort sett uträknade. Men nubben har vidtagit dom åtgärder man kan
Alcéns taktik (eller avsaknad av taktik kanske man ska skriva) att inte göra ett piss verkar vara mindre framgångsrikt.
Alcéns taktik (eller avsaknad av taktik kanske man ska skriva) att inte göra ett piss verkar vara mindre framgångsrikt.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Peja: jag mena bara att det funnits andra spelsystem som inte heller funkat.
Oklart om det var moderna spelsystem eller inte.
Dock tycker jag att Manner har ett mordernt ledarskap vilket är bästa rekryteringen på länge.
Om man kollar på rögle och lule som har mordernt ledarskap? Så har det inte heller funkat bra denna säsong. Nu har vi halket efter på slutet och jag håller med dig om att det är kaos i brynäs bara försöker få en nyans på det.
Oklart om det var moderna spelsystem eller inte.
Dock tycker jag att Manner har ett mordernt ledarskap vilket är bästa rekryteringen på länge.
Om man kollar på rögle och lule som har mordernt ledarskap? Så har det inte heller funkat bra denna säsong. Nu har vi halket efter på slutet och jag håller med dig om att det är kaos i brynäs bara försöker få en nyans på det.
Nu menar jag inte att spelarmaterialet har varit bra heller, men tränarrekryteringarna har varit lika dåliga som spelarrekryteringarna. Manners kontraktsförlängning är det senaste fiaskot.