Inlägg: 2472261
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ursäkta att jag skriver det här om det blir för personligt: men har du någon typ av diagnos som vi bör känna till? Jag är 0 procent ironisk eller sarkastisk. Om du har det blir det lite enklare att förstå och acceptera dina inlägg. Jag tycker att alla, oavsett diagnoser eller liknande har rätt att skriva härinne. Hjärta till alla er!
Såhär skrev du för 4 timmar sen:
" Jag trodde innan uppehållet på slutspel via playin, inget annat."
och för mindre än ett dygn sedan skrev du;
"Nä, jag tror inte alls på kval. Jag tror på ingenmansland och det sa jag redan för 2 matcher sen."
för 2 matcher sen var alltså innan uppehållet
Såhär skrev du för 4 timmar sen:
" Jag trodde innan uppehållet på slutspel via playin, inget annat."
och för mindre än ett dygn sedan skrev du;
"Nä, jag tror inte alls på kval. Jag tror på ingenmansland och det sa jag redan för 2 matcher sen."
för 2 matcher sen var alltså innan uppehållet
+ 25
Allvarligt, nu måste du faktiskt söka för din kroniska brist på läsförståelse.
Jag trodde innan uppehållet på slutspel via playin, inget annat.
Då såg det betydligt ljusare ut tabellmässigt om man tittade uppåt, så det blir ju bara löjligt när du rakt ut ljuger om vad jag sagt för att plocka billiga poäng.
Nu är läget ett helt annat och det är ingenmansland som gäller och som alla riktiga supportrar tror på, utom du, Brynäsgubben och andra gamnackar med losermentalitet som gett upp på ingenmansland fastän vi fortfarande har allt i egna händer.
Vilka jävla original till losers med dålig läsförståelse alltså...