Inlägg: 2472562
Sv: A proposito de nada
Huge: Suck! Allt som vanligt förutom att byta ut loosermentalitet mot förlorarmentalitet. Patetiskt. Gå och lägg dig!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Danne66: Det heter ”losermentalitet” med ett ”o”,
inte två.
Ja, man måste ju försöka variera sig lite mellan ren svenska och svengelska.
Och, nä: tittar på Björklöven-Djurgården just nu.
Sen blir det finalen på ”På spåret” men därefter blir det nog till att gå och lägga sig!
Så gonatt på dig redan nu!
inte två.
Ja, man måste ju försöka variera sig lite mellan ren svenska och svengelska.
Och, nä: tittar på Björklöven-Djurgården just nu.
Sen blir det finalen på ”På spåret” men därefter blir det nog till att gå och lägga sig!
Så gonatt på dig redan nu!