Inlägg: 2472580
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Du borde väl ha fattat vad jag menade?
Om jag först tror på playin och när den chansen känns osannolik så måste ju nästa naturliga scenario som jag tror på, bli ett ingenmansland istf playin.
Och det här borde du väl ha fattat även om det jag skrev från början kunde ha formulerats på ett mer lättbegripligt sätt för att undvika ev missförstånd.
Om jag först tror på playin och när den chansen känns osannolik så måste ju nästa naturliga scenario som jag tror på, bli ett ingenmansland istf playin.
Och det här borde du väl ha fattat även om det jag skrev från början kunde ha formulerats på ett mer lättbegripligt sätt för att undvika ev missförstånd.
Enda problemet är att du inte skriver så. Läs vad du själv skriver innan du klagar på andra personers läsförståelse.
Du ägnar typ 95 procent av din tid här att försöka mästra andra skribenter men kan inte hålla reda på vad du själv skriver.
Patetiskt