Inlägg: 2474086
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Eklind hoppas jag försvinner efter denna säsong, han är helt slut
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: han har varit kass länge.
Leksand är till skillnad från oss bra på att knyta till sig bra målvakter
Leksand är till skillnad från oss bra på att knyta till sig bra målvakter
Sv: A proposito de nada
Ser ut såhär med bara brunkare och överbetalade divor som passerat zenit för länge sen.
Vart är första linan?
Vart är andra linan?
Kul att Alcen får en nerflyttning på CVet.
Vart är första linan?
Vart är andra linan?
Kul att Alcen får en nerflyttning på CVet.
+ 2