Inlägg: 2474428
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: Slippa ångest i HA? Det är som att hoppas att BIF släpper in mål i PK så man slipper sitta och bita på naglarna i PK innan målet slinker in.
Kommer ihåg när BIF spelade kvalserie på 90-talet.
Man vann matcher tvåsiffrigt - men det gav ingen som helst positiv känsla. Noll. Skiter fullständigt i om man vinner med 10-0 mot Västervik. Det var ju mot ett HA-lag så det räknas inte. Ungefär som man skulle börja fokusera på att se AHL-matcher. Totalt ointressant - man bevisar ju ingenting när man vinner mot andra sorteringen.
Om BIF åker ur ska de inte få spela i den klassiska svarta tröjan. Den ska vara reserverad endast för högsta serien och förtjänas.
Kommer ihåg när BIF spelade kvalserie på 90-talet.
Man vann matcher tvåsiffrigt - men det gav ingen som helst positiv känsla. Noll. Skiter fullständigt i om man vinner med 10-0 mot Västervik. Det var ju mot ett HA-lag så det räknas inte. Ungefär som man skulle börja fokusera på att se AHL-matcher. Totalt ointressant - man bevisar ju ingenting när man vinner mot andra sorteringen.
Om BIF åker ur ska de inte få spela i den klassiska svarta tröjan. Den ska vara reserverad endast för högsta serien och förtjänas.
+ 1