Inlägg: 2474590
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kilat på matchen i efterhand och det hade jag kunnat va utan. Eklind som vanligt helt utan puckkänsla och i 2 mot 1 läge igen.
Kinnvall fortsatt svag i defensiven, både med och utan puck. Ibland undrar jag vilka meriter de egentligen har för att spela på denna nivå. Palve likaså, några riktigt farliga ingripanden i egen zon, vad är felet med den snubben. Larsson som förlorar 3 tek på rad mot Rohouma, 1 av 3 borde han ju iaf kunna vinna.
Listan kan göras hur lång som helst på de små sakerna som skapar helheten. Om det vore en eller två såna här grejer så är det inget att gnälla på men när det är 30-40 eller fler då förlorar man matcher man egentligen borde vinna.
Kinnvall fortsatt svag i defensiven, både med och utan puck. Ibland undrar jag vilka meriter de egentligen har för att spela på denna nivå. Palve likaså, några riktigt farliga ingripanden i egen zon, vad är felet med den snubben. Larsson som förlorar 3 tek på rad mot Rohouma, 1 av 3 borde han ju iaf kunna vinna.
Listan kan göras hur lång som helst på de små sakerna som skapar helheten. Om det vore en eller två såna här grejer så är det inget att gnälla på men när det är 30-40 eller fler då förlorar man matcher man egentligen borde vinna.
Och dissar du vinsterna i kvalserien? De mest tillfredsställande segrar jag upplevt. Helt i klass med vinster i SM-finalerna.