Inlägg: 2474612
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Och när jag ser din något nedlåtande syn på att spela i Allsvenskan förstår jag hur det låter i den anrika föreningens korridorer i Gavlerinken: ”Vi är bättre, vi behöver aldrig skita ner oss.” Vilket i sin tur ger en delförklaring till varför vi inte är SHL-mässiga längre. Ingen är beredd att göra jobbet.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson:
”Vi är bättre, vi behöver aldrig skita ner oss.”
Och samtidigt har lagen som inte var med under brynäs storhetstid en behaglig uppgift i att skaka om spelarna, som idag representerar den anrika klubben..
IOK senast hade ju en högtidsstund när de spöade STORKLUBBEN BRYNÄS...
”Vi är bättre, vi behöver aldrig skita ner oss.”
Och samtidigt har lagen som inte var med under brynäs storhetstid en behaglig uppgift i att skaka om spelarna, som idag representerar den anrika klubben..
IOK senast hade ju en högtidsstund när de spöade STORKLUBBEN BRYNÄS...
Sv: A proposito de nada
Mattson: som under medlemsmötet när en fråga om varför Brynäs har så svårt mot bottenkonkurrenterna bemöts med en attityd att Brynäs inte är ett bottenlag trots det uppenbara i situationen och att man tidigare pratat om alla missade slutspel. Utan självinsikt kommer aldrig klubben ta sig framåt utan bara fortsätta sin nedåtgående spiral.
+ 5