Inlägg: 2475130
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: ”Du säger ju själv att du skriver för att du vill förändra innan det är för sent. Det gör du inte här..”
Igen. Man får bara skriva här om man tycker att man ska fortsätta köra på utan att göra några förändringar? Det är skillnad på att vilja göra förändringar och vädra som i ett forum än att tro att man kan förändra genom att skriva här inne.
Igen. Man får bara skriva här om man tycker att man ska fortsätta köra på utan att göra några förändringar? Det är skillnad på att vilja göra förändringar och vädra som i ett forum än att tro att man kan förändra genom att skriva här inne.
+ 1
Jag skriver inte här under villfarelsen av att jag har någon som helst påverkan av förändring..