Inlägg: 2475151
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: ” Alla från Svedman ner till materialarna är skit och ska kickas, helst igår… Frågan är bara hur det gör Brynäs bättre och vilka alternativ ska in istället? Väldigt lite från dig vad gäller det, viktigast är att man får ösa galla…”
Det vet vi inte, det vi vet är att det inte kan bli sämre? Det vi vet är också att vi släppt in överlägset flest mål, och har en målvaktstränare som prioriterar annat. Att vi har lagkaptener som ständigt går emot tränarna, vem det än är, istället för att rannsaka sig själva. Att vi har en sportchef som ghostar när det blåser och som aldrig borde fått uppdraget från början. Det mynnar ut i att Svedman behöver agera. Alla behöver inte avgå, men man kan heller inte vänta in HA som verkar vara din melodi?
Det vet vi inte, det vi vet är att det inte kan bli sämre? Det vi vet är också att vi släppt in överlägset flest mål, och har en målvaktstränare som prioriterar annat. Att vi har lagkaptener som ständigt går emot tränarna, vem det än är, istället för att rannsaka sig själva. Att vi har en sportchef som ghostar när det blåser och som aldrig borde fått uppdraget från början. Det mynnar ut i att Svedman behöver agera. Alla behöver inte avgå, men man kan heller inte vänta in HA som verkar vara din melodi?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jugge: fast återigen varför ska en supporter behöva lägga ut en konkret plan? Det är väl upp till anställda i klubben? Vi ligger på kvalplats? Anser du då att allt fungerar bra? Att det bara är att köra på?
Dina åsikter om Brynäs har alla förstått för du ältar dom dag ut och dag in här inne. Alla från Svedman ner till materialarna är skit och ska kickas, helst igår… Frågan är bara hur det gör Brynäs bättre och vilka alternativ ska in istället? Väldigt lite från dig vad gäller det, viktigast är att man får ösa galla…