Inlägg: 2475212
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: lugn i stormen nu. Leksand har garanterat fler supportrar än vad både Djurgården och Brynäs har tillsammans. Vi har snart 4 lag till i SHL. Och ned och uppflyttnings systemet kommer förändras. Åker ni ur så blir ni nog i HA bara par år. Slipsnissarna på hockeyförbundet kommer trycka på allt för att få upp Djurgården igen och då genom att öka ligan med 4 lag till. Och det finns det underlag för anser jag. Te x, Modo, Löven, DIF, SSK..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9386}:
Nu tog du i, att Leksand har kanske mest fans i Sverige är kanske ingen nyhet men vi har knappast fler än Brynäs och DIF tillsammans. Hold Your Horses ;)
Nu tog du i, att Leksand har kanske mest fans i Sverige är kanske ingen nyhet men vi har knappast fler än Brynäs och DIF tillsammans. Hold Your Horses ;)
Sv: A proposito de nada
{9386}: ”lugn i stormen nu. Leksand har garanterat fler supportrar än vad både Djurgården och Brynäs har tillsammans.”
Ah jo, tjena😂
Ah jo, tjena😂
+ 18