Inlägg: 2475419
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Loomis666: "Påverkade skadan dig när det gäller målen du släppte in?
– Man kan väl säga att med facit i hand skulle jag väl gått av direkt. Men man är ju där."
Hade ju varit ännu värre om det är sant. Att han fortsätter spela skadad och det ger oss 3 mål i baken. Så för Lindbäcks skull hoppas jag att rätt anledning är att han surade ihop och drog.
– Man kan väl säga att med facit i hand skulle jag väl gått av direkt. Men man är ju där."
Hade ju varit ännu värre om det är sant. Att han fortsätter spela skadad och det ger oss 3 mål i baken. Så för Lindbäcks skull hoppas jag att rätt anledning är att han surade ihop och drog.
'Påverkade skadan dig när det gäller målen du släppte in?
– Man kan väl säga att med facit i hand skulle jag väl gått av direkt. Men man är ju där.'