Inlägg: 2475432
Sv: A proposito de nada
Bulten: Finns inte en match då en eller flera spelare får en smäll och kör vidare fast dom med facit i hand kanske inte borde gjort det. Den som lirat hockey vet det
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Loomis666: Fast inget stämmer. Varför gå rakt ut och just vid ett mål. Sjukt märkligt agerande. Och varför har det mörkats i så fall? Och varför ringer man upp all media för att blåsa ut infon?
Jag tycker det är jättegulligt att så många köper storyn.
Jag tycker det är jättegulligt att så många köper storyn.