Inlägg: 2475465
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: i höstas när Lindbäck kostade oss poäng och tappade in puck i slutet på matchen efter några tavlor såg du inget obegripligt att han fick stå kvar...Inget är obegripligt..allt med Brynäs begripligt...
+ 4
Sv: A proposito de nada
Huge: Nä för det är ju normalt att vänta ut 0-3. Gå rakt ut, utan att säga något till någon för att sedan gå upp i rök. Han är givetvis inte skadad. Men det är kanon att sådana som du går på det.
+ 9
En normal bedömare som inte är färgad av några egna rättshaveristtankar och konspirationsteorier som Bulten uppenbarligen är, ser förstås inget som helst konstigt eller obegripligt i det aktuella målvaktsbytet.