Inlägg: 2475512
Sv: A proposito de nada
Huge: då var det väl en collage av misstag...Limpan tappade in puckar..7 skott 3 mål..Blir inte utbytt. Vi jobbar oss upp till oavgjort och sen ett icke otagbart skott till o förlust . Rena konstnärskollektivet...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Hade Manner bedömt det som att samtliga 3 insläppta på 7 skott var tavlor så hade han förstås bytt ut Lindbäck på direkten. Bara för att du själv överdriver och klassar alla 3 som solklara tavlor för att det passar in i ditt narrativ så betyder ju inte det att Manner måste ha uppfattat det som 3 jättemisstag och som motiverade en bänkning.
Att Limpan därefter spikade igen under uppphämtningen från 0-3 och fram till kvitteringen visar kanske att det ändå var rätt av Manner att inte bänka, även om det avgörande målet sen såg billigt ut.
Att Limpan därefter spikade igen under uppphämtningen från 0-3 och fram till kvitteringen visar kanske att det ändå var rätt av Manner att inte bänka, även om det avgörande målet sen såg billigt ut.