Inlägg: 2475553
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Jag har ingen åsikt om beslutet öht.
Jag säger bara att en rutinerad och skicklig tränare nere i båset och som är van med att bedöma när ex en målvakt borde bytas ut eller inte efter ett par insläppta mål, är bättre än dig på att avgöra en sån sak.
Jag säger bara att en rutinerad och skicklig tränare nere i båset och som är van med att bedöma när ex en målvakt borde bytas ut eller inte efter ett par insläppta mål, är bättre än dig på att avgöra en sån sak.
Så av 4 mål var flera billiga och du tycker ändå det var rätt beslut Inte konstigt vi befinner oss på kvalplats..