Inlägg: 2475750
Sv: A proposito de nada
{8399}: Tror mer vi får se ett gäng sengångare på isen. Hoppas jag blir motbevisad dock!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
älgenn: Ett gäng sengångande supportrar med gamnacke och som redan gett upp innan matchen startat, lär vi iaf som vanligt få se härinne.
Och sannolikheten för att jag skulle bli motbevisad är väl ungefär 0,01%, som jag ser det...
Och sannolikheten för att jag skulle bli motbevisad är väl ungefär 0,01%, som jag ser det...
+ 4