Inlägg: 2476623
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Sa inget om hans kommentatorsskills, endast att det framgår att han är svag för SAIK. Övriga matcher tycker jag han varit strålande i.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: OK, jag förstår.
Tycker däremot att han inte var/är SAIK-färgad.
Övrigt: spela BARA Olkinoura resten av säsongen.
Tycker däremot att han inte var/är SAIK-färgad.
Övrigt: spela BARA Olkinoura resten av säsongen.
+ 1