Inlägg: 2478689
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: delvis men främst av andra anledningar. Passar inte alls i RBKs system.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charliejfz:
Nu vet jag inte vilket system som Rögle spelar men är det inte den här typen av spelare som behövs i ett lag, framförallt i slutspelet. Finns många bra exempel som Jämtin, Kåberg, Ledin, Wernblom mfl
Nu vet jag inte vilket system som Rögle spelar men är det inte den här typen av spelare som behövs i ett lag, framförallt i slutspelet. Finns många bra exempel som Jämtin, Kåberg, Ledin, Wernblom mfl
Sv: A proposito de nada
Vinner vi alla återstående matcher så undviker vi kval oavsett hur mycket poäng HV tar så det tycker jag vi gör! 😅
+ 7