Inlägg: 2480156
Sv: A proposito de nada
Men på riktigt vad sysslar domarna med? Sett många situationer där vi skulle fått utvisning med oss men dom tar ingenting
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Jag håller med fullständigt och gnäller inte över Brynäs utvisningar,
Vad som är absurt är en klockren tripping och för många spelare på isen osv för Frölunda men domarna släpper det,
Möjligen försöker domarna blidka Gråt Roger,
Är förbluffad över kvaliteten på Zebrorna,🦓🦓eller ska vi döpa om dom till åsnor 🐴🐴
Men vilken skön straff av Björnen KLOCKREN!!!
🤔😎😇
Vad som är absurt är en klockren tripping och för många spelare på isen osv för Frölunda men domarna släpper det,
Möjligen försöker domarna blidka Gråt Roger,
Är förbluffad över kvaliteten på Zebrorna,🦓🦓eller ska vi döpa om dom till åsnor 🐴🐴
Men vilken skön straff av Björnen KLOCKREN!!!
🤔😎😇
+ 3