Inlägg: 2480191
Sv: A proposito de nada
lapad: min amatöranalys är faktiskt precis samma. Vi har gjort fem riktigt bra första perioder i rad nu. Att vi fallit ihop i vissa av dessa matcher beror nog mer på läget i tabellen. Tror Olkinuora ingjuter ett helt annat mod.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Han snackar också mycket under match med utespelarna 👌jävligt coolt
+ 2
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: 5 perioder i rad? håller inte med, de två sista mot Malmö, var absolut inte bra.
Tur & Olkinoura gjorde att vi vann då.
Tur & Olkinoura gjorde att vi vann då.