Inlägg: 2480375
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kan visa sig ovärderlig. Så lugn och följsam . Målet idag kunda han inte göra så mycket åt med tanke på sikten..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tänk om vi hade haft Olkinuora haela säsongen, då hade det här varit en match om typ en topp sex placering.
+ 12
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jäklar vilken målis vi har!! Med denna keeper blir det ingen Hockeyallsvenska inte.
+ 3
Jag tycker att det har visat sig vara en oerhört viktig värvning.