Inlägg: 2480560
Sv: A proposito de nada
{8399}: vadå borde? Han skulle vara bra. Men dwt syntes ju snabbt att han inte var det. Hur han åkt gräddfil så här länge och kostat laget så mycket är en gåta. Hoppas slippa se honom i klubben snart. Hoppas han tar med sig honken.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: problemet med Lindbäck är hans inställning, han trodde han kunde slarva med försäsongen men icke.
Det funkar inte att leva på gamla meriter
Det funkar inte att leva på gamla meriter
+ 1