Inlägg: 2480918
Sv: A proposito de nada
eltifoso: Det som både oroar och roar är väl att det nästan alla matcher betyder något hela tiden..Kamp om första platsen..Kamp om top 6...Kamp om att komma till play in..o kamp om att slippa kval..varje match betyder ngt för varje lag Tex ditt lag ..en felstuds o ni kan va utanför top 6...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Därför är det omöjligt närmast att tippa matcherna, nu betyder tabellplacering inte mycket.