Inlägg: 2480932
Sv: A proposito de nada
eltifoso: Det kan även knuta sig på grund av nerver också som för Luleå och Brynäs nyligen, speciellt på hemmaplan. Vi får se hur HV hanterar detta nä när de gått om oss och sedan körts om igen, pressen är tillbaka på dem igen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ska också bli intressant att se hur vi hanterar att släppa in första målet nu på slutet, i de tre senaste har vi gjort det första och sluppit jaga. HV har släppt in första i både de två senaste, men vinner ändå.
+ 2