Inlägg: 2482888
Sv: A proposito de nada
En episk saga med brynäs if tar slut. 60 år i högsta serie tar sin slut snart.. man tackar för en så bra Rödin som bär ett C så stolt men på ett dåligt sett.. tror inte han är så drivande person... man behöver nån med rätt attityd som våga säga till käfta emot! Rödin sen mest trött ut
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Jag vet inte hur du räknar. Men för mig och alla andra och speciellt för Brynäs är det 4 matcher och 12 poäng kvar att spela om. Vi krigar vidare, skam den som ger sig!
+ 6