Inlägg: 2483448
Sv: A proposito de nada
Peja: Må hända, men vad skulle dom kosta? Tänker mer på prislappen. Vi kan säkerligen inte erbjuda lika mycket som andra lag. Men beror ju helt på om det blir en dragkamp eller inte.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Allsvenska spelare är sällan dyra. Om man lyckas bryta med Palve skulle hans kontakt finansiera båda med råge. Till och med Hedbergs kontrakt skulle antagligen finansiera merparten.
Vigneault som var bäst i Allsvenskan ifjol har lägre lön än Hedberg enligt Mrmadhawks noggrant genomförda lönegenomgång.
Vigneault som var bäst i Allsvenskan ifjol har lägre lön än Hedberg enligt Mrmadhawks noggrant genomförda lönegenomgång.
+ 6