Inlägg: 2483996
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72: Yes!
Skönt. Hoppas HV vinner. Så less på Brynäs skiten och håller tummarna för att dom åker ur. Ska pissa på Alcen när jag ser han!
Skönt. Hoppas HV vinner. Så less på Brynäs skiten och håller tummarna för att dom åker ur. Ska pissa på Alcen när jag ser han!
Sv: A proposito de nada
Synd att Bertilsson är gjord av is och gått sönder nu igen. Annars hade nog Custemo aa förlåt Kinnvall inte fått spela.
Friman vilket jävla stolpskott. Kan inte ens sätta blad till blad från 1 meter. Jävla sopa!
Friman vilket jävla stolpskott. Kan inte ens sätta blad till blad från 1 meter. Jävla sopa!