Inlägg: 2484029
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström:
Är uppe (som vanligt).
Men nu har den normala frustrationen blivit utbytt mot sorg.
Sitter och inser att nästa år blir som att titta på team Gävle matcher i slutet på 90-talet.
Det här kommer inte gå kära vänner.
Vi platsar inte längre...
Är uppe (som vanligt).
Men nu har den normala frustrationen blivit utbytt mot sorg.
Sitter och inser att nästa år blir som att titta på team Gävle matcher i slutet på 90-talet.
Det här kommer inte gå kära vänner.
Vi platsar inte längre...
Larsson? Låser pucken mot sargen?
Jävla kladdande, ny röst i båset och divor på läktaren.