Inlägg: 2484030
Sv: A proposito de nada
Dags o bänka Kinnvall tror jag, grabben är trasig, och de syns. Bra PP...not.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Ja oj så dåligt självförtroende stackarn har! Och vilken skridskoåkning…
Sv: A proposito de nada
Davey85: Tror hans problem är mentalt och inget annat. Noll självförtroende, spelar verkligen med nerverna på utsidan i varje match nu för tiden.