Inlägg: 2484088
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Kan NÅGON kliva fram nu?! Jag skiter i om det står C, A, eller inget på bröstet, om det är 30k eller 300k i lönekuvertet, förstecenter eller fjärdecenter, försteback eller trettondeforward, bara NÅGON KLIVER FRAM!
Sv: A proposito de nada
Jobbocop:
Det är helt KNÄPPTYST på läktaren
Alltså det är helt SANLÖST vilka alibi avslut Brynäs levererar.
Det är helt KNÄPPTYST på läktaren
Alltså det är helt SANLÖST vilka alibi avslut Brynäs levererar.