Inlägg: 2484603
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: "Huge varför är vårt kunniga yrkesfolk sämre än andra klubbars? Bara otur eller domarnas fel?"
Jaa, du Lunkan...
Varför är inte allt yrkesfolk exakt lika skickliga, varför är inte alla spelare exakt lika skickliga, varför är inte alla tränare exakt lika skickliga, varför har inte alla lag exakt lika skickliga spelare?
Kan du tala om det för mig?
Hur faan kan det vara på det viset?
Det normala måste ju vara att alla lag är exak lika bra, har exakt lika bra tränare och exakt lika bra spelare?
Fattar faktiskt inte varför matcher öht kan sluta med vinst för det ena laget och inte med oavgjort i samtliga matcher över 52 omgångar.
Obegripligt...
Jaa, du Lunkan...
Varför är inte allt yrkesfolk exakt lika skickliga, varför är inte alla spelare exakt lika skickliga, varför är inte alla tränare exakt lika skickliga, varför har inte alla lag exakt lika skickliga spelare?
Kan du tala om det för mig?
Hur faan kan det vara på det viset?
Det normala måste ju vara att alla lag är exak lika bra, har exakt lika bra tränare och exakt lika bra spelare?
Fattar faktiskt inte varför matcher öht kan sluta med vinst för det ena laget och inte med oavgjort i samtliga matcher över 52 omgångar.
Obegripligt...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Huge har gått under jorden...Tror han sitter i katakomberna på Hovet...
+ 1
Huge varför är vårt kunniga yrkesfolk sämre än andra klubbars? Bara otur eller domarnas fel?